2020-10-28

Modlitwa na ochronę

Wtamy was kochani!!!

Siostry Jasnowidzki wraz z Aniołami przekazują wam  krótką  Modlitwę w formie afirmacji na obecne czasy. która wzmacnia naszego ducha i  daje poczucie bezpieczenstwa, myślę, że każdy skorzysta kto obawia się o przyszłość i ma lęki lub depresję. Można ją powtarzać o każdej porze z uczuciem i przekonaniem że wszystko wokół nas jest dobrze. Cokolwiek  nas otacza negatywnego, musimy wierzyć w dobro tego świata, boską opatrzność, która chroni nas zawsze i wszędzie.




 Proszę was moje Anioły i Aniele stróżu przybądźcie do mnie z wielką mocą boskiego światła. Wspierajcie mnie w moich chwilach niepewności, lęku i słabości wtedy, gdy jestem zmęczona, straciłam wiarę i chęci do działania.

Proszę o spokój, ochronę, siłę, determinację, szczęście i miłość.

Pilnujcie mnie w każdej sekundzie mojego życia. Napełnijcie mnie boską miłością i światłem, poddaję się temu tu i teraz, abyście prowadzili mnie do osiągnięcia moich celów i wskazania mi drogi do miłości.   

Modlitwa w formie afirmacji

❤️Ja (...twoje imię) żyję w moim realnym świecie świadomie.
Jestem w boskiej miłości dobra, jestem silna, chroni mnie Bóg i Anioły, Ufam tobie Jezu Chryste, jestem całkowicie chroniona w każdej sekundzie mojego życia i w miejscu w którym się znajduję teraz. Proszę, chroń też moją rodzinę.
❤️Ja (... ) żyję w radości i miłości, cieszę się każdym dniem, świadomie przyjmuję życie i codzień akceptuję bieg wydarzeń w moim życiu. Bez paniki i bez lęku, ufam życiu.
❤️Ja (...) żyję bez lęku bez oporów, blokad, oddycham swobodnie i czuję jak radość i życie przepływa światłem miłości przez moje ciało.

Czuję radość, każdego dnia, jestem otwarta na miłość, dobro, i szczęście. Akceptuję rzeczywistość taką jaka ona jest, bo wiem że mam ochronę tu gdzie żyję.
❤️Ja (...) jestem zdrowa i każda komórka mojego ciała jest przepełniona zdrowym światłem boskości, jestem zdrowa i pełna sił. Ochoczo kroczę przez życie w zdrowiu i miłości. 


W świetle niebios, czuję się jednością,

Aniele mój !
Oswobodź mnie, natchnij , naprowadź na właściwą drogę.
Nie lękam się, nie zwiodę, miłość i spokój jest we mnie i pragnę niech zawsze pozostanie.
Otulam się twoją mocą i czuję błogi spokój...
Bo wiem... wszystko jest wokół mnie wspaniałe.
Już jest dobrze...czuję ciepłe światło,
jestem nieskończonym źródłem miłości.

                                                                  💓💓💓


Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,

błogosławionaś Ty między niewiastami,
i błogosławiony owoc żywota
Twojego, Jezus.
Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi
teraz i w godzinę śmierci naszej.

Amen.😇 


*{Po więcej spersonalizowanych afirmacji i modlitw do danego problemu, jasnowidzenia i terapii oczyszczających zapraszamy w wiadomościach prywatnych udzielimy informacji na ten temat, można zamówić takie usługi.} Dziękujemy wszystkim za to, że możemy dzielić się z wami Anielskimi przekazami. Wysyłamy dużo miłości.


©Wszelkie prawa kopiowania zabronione, teksty są przekazem anielskim i własnością terapeuty "Siostry Jasnowidzki", które znajdują się w publikacjach książkowych wydawnictwie, 

Jak zamówić terapie indywidualną i polepszyć swoje życie?, po więcej informacji 👇

https://www.facebook.com/Siostry-Jasnowidzki-106990741140444/

https://www.youtube.com/channel/UCUSjoIvj78RGpHgywyvTjTw/about?edit_links=1#c4-primary-header-contents



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz